2011. március 20., vasárnap

Babagirland kishercegnőknek

Van úgy, hogy az ember lánya kigondol valamit, hogy milyen jó lenne megvarrni, de aztán valahogy sose jut odáig, hogy a terv megvalósításra kerüljön. De rá kellett jönnöm, nekem ez így sokkal hasznosabb, mint ha rögtön neki esnék. Mert két lehetőség van: 1. örökre el is vetem végül a gondolatot, 2. a gondolatot tovább szövögetem a fejemben és végül egy sokkal letisztultabb valami születik meg végül....

Ezt a girlandot régebben találtam még a neten, persze nem épp így, addig érlelődött bennem, míg kicsit átalakulva, kicsit másképp, kicsit "kankalinosan" megszületett végre. Elég munkás, a babákat egyesével megvarrni, a szíveket, a hímzés, a horgolás....na jó, bevallom a horgolást nem én követtem el, csak az ötletet (milyen jó is, hogy a családban vannak ügyes kezű asszonyok).... :-)

Remélem, hogy egy kis tündérkének édes álmokat fog hozni a három barátnő...  már a Meskán! :-)

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon cuki lett. Más felirattal még kopogtatónak is eltudnám képzelni.

    VálaszTörlés
  2. Gree, Te tudsz valamit, épp egy kopogtatónak fogtam neki, bár az nem babás lesz, de reményeim szerint nem lesz rossz...! :-)))

    VálaszTörlés
  3. nagyon kedves kis darab lett! :)

    VálaszTörlés