2011. március 2., szerda

Beindultam újra! :-)

Nekiveselkedtem tegnap a nyuszkóknak. Ezúttal első körben egy pasztell sárga-barna variáció készült.
Na persze azért nem tudtam teljesen elszakadni a rózsaszíntől sem, így a másik egy fehér alapon halvány rózsaszín csíkos nyuszika lett.
Imádom a csíkosat, a virágosat, de legjobban a pöttyöset!
Íme a sárga drága:

Ő barna pöttyös virágokat kapott, hogy még szebb legyen! :-)
A rózsaszín nyuszit ezúttal nem textil, filc vagy muszlin virággal díszítettem, hanem masnit kapott a feje búbjára, ami szerintem igen jól áll neki. :-) A nyakában azért egy szép kis virágos köves medált visel....
Íme ő:

Én még nem is csak ennyi volt a mai nap termése! Beszerző körútra indultam. Bejártam a város összes ószeresét és régiségkereskedőjét... és találtam egy pár csodás kincset! :-) Imádom a régi cuccokat!

Megmutatok egyet:

Nagyon tetszik! Ugye milyen szép? Igaz, egy-két kis icipici pattogzódás van némely bögrén, de az egészért 500.-Ft-ot fizettem és igazi angol porcelán. A kis bögréknek ráadásul olyan jó kisebb fajta méretük van, hogy tejes kávénak vagy cappuccino-nak épp tökéletes, de akár teázni is lehet belőle.

Mást is találtam ám, de azt egyelőre még nem tárom a nyilvánosság elé... :-))

Rengeteg tervem van most, készülőben vannak új mappák, mert azok teljesen kifogytak a boltomból. Remélem egy pár napon balül azokat is be tudom mutatni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése