2011. március 21., hétfő

Tegnap...

...kicsit csalódott voltam, mert készültünk a mórahalmi nagy vásárra, ami minden hónapban egyszer van. Egyszer voltam már itt, még évekkel ezelőtt (sajnos nem sűrűn jutok el ilyen helyekre), de emlékeimben teljesen meseszerűen él, mint AZ igazi bolhapiac! (Már akinek egy ilyen jellegű piac a földi mennyországot jelenti, mint nekem...) És annyira jó lett volna kincseket vadászni, de az eső elmosta a terveinket...

Ma kárpótoltam magam, sütöttem egy kis "cookie"-t! Be kell valljam, a krémes sütik nem az én világom, de a kekszekből és csokikból mérhetetlen mennyiséget be tudok falni, ez a süti pedig e kettő találkozása! Imádom! Amúgy meg tipikusan a "ronda, de finom" kategória, nem? :-) Na nem sajnáltam belőle a csokoládét, jó  bőven van benne, hmmmm-jó lett! :-) és olyan egyszerű is!






És hogy mikre nem jó egy dohányzóasztal?





naná, hogy azon lehet a legjobbat játszani! :-)))

2 megjegyzés:

  1. Az asztal használat ismerős, és logikus!
    A süti receptjét feltehetnéd, ha lesz időd!

    VálaszTörlés
  2. Azért jó, ha feltornázza magát az asztalra, mert le még nem tud jönni, és ahelyett, hogy az egész lakásban randalírozna, egy négyzetméteren olyan jól elvan...hihetetlen... :-)))

    VálaszTörlés