2011. március 5., szombat

Végre noteszek megint

Tegnap megjött a várva várt csomagocskám, így végre be tudtam fejezni egy pár félkész mappát! És: tá-tá-tá-tám!
Íme ők, a legújabbak és egy új design:


Annyira tetszettek ékszereken ezek a gyönyörűséges tibeti ezüst függők, hogy gondoltam ráépítem a mappákra, így azt hiszem igazán nőcis darabok születtek. Méretileg is igyekeztem úgy belőni, hogy szépen csendben meglapulhassanak egy női táska fenekén. A belsejükben egy szabvány A6-os spirálos jegyzetfüzet található és egy tollat is tettem bele, hogy az íróeszköz is mindig kéznél lehessen. Ha betelik a füzet, cserélhető a belseje, így addig használható, míg meg nem unja az ember lánya... Nekem nagyon tetszenek, de idővel majd kiderül, hogy másoknak/Nektek mennyire jön be... :-)
Mutatok egy képet a belsőről is:


És jön a kedvenc: hiába, imádom a virágos, csíkos, kockás textileket, de az örök favorit: A PÖTTYÖS!


Ő kisebb, igazi zsebbe való, fele akkora, mint a nagyobb társai, ebben toll nincs, mert az már ki is lógott volna. A belsejébe egy kis telefon regisztert tettem, de fényképeztem a belsejét, hogy látszódjék, igazából akármire használható, mert sima vonalas a belseje.
Ő is vékony gumiszalaggal záródik, mint a barna mintás nagyobb társa.
És a kedvenc kis függőmmel díszítettem: egy királylánykás aranyozott tibeti fityegővel.

A két nagyobbacska megy a Meskára, de a kis pöttyössel asszem terveim vannak.....
Hát, hogy tetszenek kedves olvasóim? Várom a véleményeteket... :-)))))

1 megjegyzés: