2011. április 1., péntek

Valami nekem...

...most én kaptam valamit magamtól. Mivel sűrűn van összekötve a hajam és imádom a muszlin virágokat, készítettem két hajcsatot magamnak. Nem is tudom, miért nem hamarabb. Ma fel is fogom venni az egyiket, már eldöntöttem! :-)
Egyébként volt már két csodaszép rózsa kitűzőm, Bazsarózsától! Azokat is imádom! Az enyéim a hajba természetesen kisebbek, persze lehettek volna nagyobbak is kissé, de nem akartam annyira feltűnőt...nekem ez való, azt hiszem. :-)

2 megjegyzés:

  1. tehetséged valami fantasztikus ^^ ezért kis meglepetés nálam: http://laluna1012.blogspot.com/2011/04/boldogsasos-vagyok.html

    üdv: csilla

    (bocsi ha esetleg kétszer küldtem el, de nem akar normálisan működni a blogger.. :/)

    VálaszTörlés
  2. még egy ajándék nekem... :-)))))köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés