2011. június 29., szerda

Le Pötyi Chocolate

Bemutatom Nektek Caffé Latte kedves kis kuzinját, Chocolate-ot.
Mint Tejeskávé, ő is az előkelő Le Pötyi család sarja (és persze lógófülű mackó). Tegnap érkezett a Vitrinbe, mivel úgy hallotta unokatestvérétől, hogy igen kedves népek élnek errefelé. :)





Édes kis pöttyös baba ő is, csipkegallérral és selyemmasnikkal. Be kell vallanom, hogy imádom ezeket a macikat varrni. Talán érdekel Titeket, hogyan készülnek a műhelyemben ezek a kis babák, hisz erről még sose írtam, mondjuk túl sok meglepő fordulatra a történet során ne számítsatok. :-D

A folyamat úgy néz ki nálam, hogy először bele kell szeressek a textilbe. Ezt a csodaszép vásznat történetesen a Fabulous Textil boltjából rendeltem.  Mikor megláttam az anyagot, már tudtam, hogy egy újabb le Pötyi fog születni belőle, viszont mikor összeállt a baba, helyére került keze, lába, akkor jött a neheze, a cicomázás-én így hívom. 

Olyankor még fogalmam sincs, hogy virág vagy masni fogja majd díszíteni, hogy milyen lesz a pocakja, stb. Ezek mint pillanatnyi inspiráció útján születnek meg. (Ehhez a babához pl. egy tucat rózsaszín textilt előszedtem, hogy kiválasszam milyen legyen a pocakja, virágos, pöttyös, kockás vagy csíkos, végül egy virágos-pöttyös lett! :)) Bevallom, ez a legizgalmasabb része a babavarrásnak számomra, de tényleg a legidőigényesebb és legnehezebb. Hiszen egy kiszabott, levarrott figura összeállítása túl sok agyalást nem igényel, persze kézügyességet igen meg egy kis jó ízlést, hogy a kiválasztott textil passzoljon a figurához, de az, hogy lelke is legyen a babának, már más-valahogy meg kell érezni azt, hogyan tudom előcsalni a textilből azt, aki benne lakik....legalább is én erre törekszem és hiszem hogy ezt teszem.... :-)
Így születnek hát az én babáim. :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett :))

    Az is nagyon tetszik, hogy leírtad az összeállítás folyamatát :)

    VálaszTörlés
  2. Tündér, édes kis figura ez is!!!
    Annyira kedvesek a fantázia szüleményeid! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Igazából annyira nem az én szüleményeim ők, mert Tilda szabásminta alapján varrtam, bár az eredeti figurától amennyire lehet, igyekeztem elszakadni, remélem sikerült nagyjából.
    Már tervezgetem magamban, hogy szeretnék egy saját tervezésű babácskát, de még érlelődik...

    VálaszTörlés
  4. Szia Kankalin!
    A Meskán majd' mindegyik kis kreálmányodat berakom a kedvenceim közé! Azon merengtem, hogy mi nők, akik már kinőttünk a babázásból - nekem ráadásul két rosszcsont fiam van - miért szeretjük ennyire ezeket az "édi" Tildás figurákat....?A múltkor kirohantam az utcára megmutatni a szomszédasszonyaimnak egy Tilda nyuszit, amit a hugicám vart. Mi lelkendeztünk, a férjek, pedig értetlenül összenéztek...:-)
    További jó munkát! Örülök, hogy rátaláltam a blogodra is! Kinga alias RedCountry

    VálaszTörlés
  5. Szia Kinga!
    Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszenek a figuráim! :) Én ezen még nem töprengtem, miért szeretjük az ilyen kis babákat, hisz hogyan is lehetne nem szeretni, mikor olyan kis ölelgetnivalók, nem? :D
    Az egyik ilyen kis babám unokanővéremhez került, akiknél a hitvesi ágyban kapott helyett, nem volt kérdéses a dolog, hogy ott fog lakni. Így azon gondolkodom, lehet felnőtteknek (nőknek) kéne alvós babákat varrnom?! :)

    VálaszTörlés