2011. június 12., vasárnap

Nyár hangulat

Egy pár napja újra elkapott a nyaklánckészítés láz. Így leültem a gyöngyös-ékszeres dobozom mellé és összeraktam két nyakláncot. Mindkettő jó hosszú, én imádom a hosszan csüngőket. Az egyik bronz alappal készült, egyszerre komoly hangulatú és mégis romantikus, egy csipkegömb a főszereplője. Íme:




A másik már nyár hangulatú-legalább is nekem. Régóta rakosgatom ezt a kanál medált, egyszerűen nem állt össze bennem, hogyan legyen belőle nyaklánc. Most végre elkészült, kapott egy gömb függőt, így olyan mint egy gombóc fagyi egy kiskanállal, nem? :-) Ráadásként egy kislány függőt is tettem rá, hogy teljes legyen a kép! :-))) Fagyi imádóknak kiváló!





És mivel oly rég készült nyuszkó a műhelyemben, született egy igazi romantikus darab. Ez a textil nekem a nyári virágos kertet idézi, olyan kék, mint a napsütéses szép égbolt és ez a virágorgia.... Kapott egy selyemrózsát a nyakába egy szatén szalagon, mi mást ugye, mint rózsát, ha már nyár.... :-)





Ti szeretitek a nyarat? :-)

2 megjegyzés:

  1. Ahogy ígértem itt vagyok!
    Nekem kell ez a nyuszi! Bocs de ővirágosságát nem láttam még! Mondtam itthon is, hogy nekem lesz egy Kankalinos nyuszigyűjteményem! Neked is mondtam, emlékszel? :DD

    VálaszTörlés
  2. Igen, emlékszem! Nagyon drága vagy! Vele az a helyzet, hogy gyorsan lecsaptak már rá, de van még ugyanilyen textilem, készíthetek még, ha szeretnéd. Tudnál kérlek mélt küldeni, nem találom a régi leveleidet?! Puszi!

    VálaszTörlés