2011. július 2., szombat

Noteszek újra

Rég mutattam már noteszeket, most készült pár megint. Az apropót az adta, hogy drága Barbi elárasztott egy rendeléssel, egy csomó Kankalinos cuccot kinézett magának, többek között a Meskán lévő kis rózsás noteszt is. Viszont kért még kettőt, ami zárható, mivel táskában szeretné hordani ő, a másikat pedig ajándékba szánja/szánta. Megegyeztünk, hogy sima lapos A6-os kis jegyzetfüzet lesz a belsejükben (úgy bekötve, hogy később cserélhető legyen) és egyetlen kikötése Barbinak az volt, hogy romantikus stílusúak legyenek. 

Mit mondjak, amilyen egyszerűnek tűnt elsőre a feladat, olyan nehéz lett időközben. Hisz mikor magamtól készítek egy noteszt, akkor azt felrakva a boltba, vagy tetszik az embereknek, vagy nem és akkor nem veszik meg, ennyi. De mikor konkrétan meg kell felelni.....volt egy kis nyomás rajtam. :) (Szerencsére Barbi egy tündér megrendelő!)

Sokat dilemmáztam, milyen textilből készüljenek, hisz egy textil igen karakteresen meghatározza a notesz hangulatát. Végül is egy piros kockás és egy rózsaszín virágos mellett döntöttem. Mindkét noteszt csipkével kombináltam, ezúttal a belsejükben is. Nem mondhatnám, hogy hasonló lett a két végeredmény, hiszen a piros kockás inkább olyan country stílusú, a virágos meg klasszikusabb, de szerencsére Barbi elégedett volt!

Jöjjenek hát ők, a noteszek:




Mivel ez egy noteszes bejegyzés és én meg megint rákaptam a noteszkészítésre, jöjjön hát még egy. 

Legújabb kincsem egy gyönyörű törtfehér bőr darab, amibe első látásra beleszerettem. (Tudom, nálam az ilyesmi meg szokott esni! :D) 
Viszonylag ritkán kötök bőrbe, mert imádom a textilek mintáinak színes burjánzó világát, amiről oly nehezen mondok le. Viszont mikor bőrbe kötök, azt is szeretem, mert aaannnnnyira jó vele dolgozni, sokkal könnyebb, mint a textillel, imádom a bőr szagát és nem utolsó sorban pasiknak ez az anyag az ideális. És ez a bőr, ahogy megláttam, hát nem tudtam egyszerűen otthagyni, annyira szép az árnyalata, finom a fogása és a szaga....hmmmm.... :) már láttam lelki szemeimmel, hogy egy elegáns, egyszerű és egyszerűen szép kis notesz lesz belőle, amely egy női táska rejtekén olykori felvillanásával mindannyiszor megdobbantja majd azon nő szívét, akié lesz és ahogy előkerül a táskából finoman végigsimítja ujjaival és beszippantja finom bőr szagát és boldogság lesz írnia bele... :)

Ezután jött az agyalás, mi legyen a dísze, ami nem nyomja el a bőr hatását, hanem épp hangsúlyozza, hogyan csukódjon a notesz és arra gondoltam, hogy egy gyönyörű és különleges gombra lesz szükségem. Szerencsére meg is találtam őt. A belsejébe a kedvenc mostanában használt ezüst indamintás papírom került, és természetesen egy kis finom csipke. Ezúttal kipróbáltam azt is, hogy varrógéppel végigvarrtam a csipkét a zsebrészen cakkosan, ami egy kis pikantériát adott a belső résznek is.

Íme ő:





Őket hoztam most megmutatni Nektek! :)

3 megjegyzés:

  1. Mikor a fotót küldted, a virágos felé húztam, de mikor a kezembe tartottam, már a piros kockás lett a befutó. Nehezen válok majd meg a virágostól is, de tudom, hogy a hugom örülni fog neki!
    Ez a bőr gyönyörű! Nem tudsz hibázni, szépérzéked sosem hagy cserben! :D Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Akartam is kérdezni, hogy melyik lesz a Te noteszed, de akkor ezek szerint nem is volt olyan egyszerű a kérdés! ;) És én köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Nagyon tetszik mindegyik.
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés