2011. szeptember 4., vasárnap

Sorsolás!

Először is: még egyszer és utoljára itt is megköszönöm, hogy ennyien jöttetek játszani mind itt a blogon, mind a facebook-on.:) Ja, és nem utolsó sorban köszönöm a szülinapi köszöntéseket is! :)

Jöjjön hát a lényeg. Tegnap délután megejtettük a sorsolást. Jelen lévő személyek: Vincúr, mint közjegyző és számhúzó-jelen esetben névhúzó, illetve én, mint a sorsolás vezetője és mint fotós a folyamat hitelességének későbbi alátámasztása céljából.

Előzetesen az én feladatom volt, hogy összeírjam a neveket: volt aki itt a blogon jelentkezett és hagyott bejegyzést, volt aki a facebook-on (volt olyan is, aki itt is és ott is), én becsületesen összeírtam mindenkit (egyszer) és egy kis porcelán tálba helyeztem a neveket.

Ezután jött Vincúr feladata:


Villámkéz Vince alaposan megkeveri a neveket, biztos ami biztos, hátha anya nem jó munkát végzett (csak a kezét figyeld).


A nagy pillanat.



 Kibontja (-és félig összegyűri). :)


 Itt aztán volt egy kis huncutkodás, mert oda nem akarta adni az istenért se...csak úgy csinált, mintha, aztán mégse...


...de végül megszereztem. Gratulálok, Csilla! :)

8 megjegyzés: