2011. november 16., szerda

Karácsonyi hangulatban...

Nem most kezdődött már, javában tombol nálam. :)

És most úgy éreztem, dukál egy karácsonyi macibaba is végre! Hála az én Kata barátnőmnek, szert tettem egy pár édes kis koronára....(köszönöm!!!) Mondanom se kell, ahogy ránéztem, rögtön tudtam, muszáj egy maci buksiján is landolnia egynek(-kettőnek)...és mivel adva volt ez az édes piros pöttyös anyagom, éreztem ebből egy SPECIAL LIMITED EDITION lesz!

 óarany kásagyöngy szemek és hófehér gyöngyös zsabó



És ha már a piros pöttyös anyagomnál tartunk, készült bedugós, üveglencsés füli:



Természetesen csipkés változatban is:


Ennyit mára a karácsonyból. Ti hangolódtok már? :)

2 megjegyzés:

  1. Igyekszünk a hangolódással :) Épp most javítottam ki egy kupac dolgozatot, így most per pillanat nincs hangulatom, de amúgy igyekszem A pöttyös füli mindent visz!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ányi, remélem hamarosan elkap Téged is a karácsony láz és csodásan telnek majd az ünnepek az otthonotokban!!! :)))

    VálaszTörlés