2012. február 16., csütörtök

Újabb apróságok

Sajnálom, de most csak ennyire futja, csupa apróságra. És ezekhez is borzasztóan meg kell makacsolnom magamat, na de ez így van most rendjén.
Majd elmúlik ez is (remélem mihamarabb).

Szóval megérkezett a gyönyörűséges álom-ollóm. Azt hiszem ezen most nem is lepődtök meg, ismerve az előzményeket a legújabb olló-mániámmal. És ha már szép olló, kellett hogy készítsek neki egy kis ollóőr társat. Mit is mondhatnék, feladta a leckét rendesen. Először is bajban voltam a mintával, mi legyen, mekkora legyen, aztán meg a fonállal, milyen színű legyen, mert mindenképp kis finom darabot akartam. És kicsit. Nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, mert mintha még mindig nagy lenne... na és az összevarrással is megszenvedtem, sejtettem én, hogy kéne vetexet vasalni a hímzésre, mert nagy előszeretettel bomladozott nekem... hát ez lett belőle, szívesen várom a kemény kritikákat a profi ollóőr készítőktől, ne kíméljetek... viszont tuti ez marad egy darabig. Így másnaposan már sokkal kedvesebb, ha ránézek....tegnap nem voltunk még barátok!




Ja, szoktátok írni: 32 countos Zweigart vászonra hímeztem DMC 3042-es fonállal. :)

Aztán készítettem magamnak is egy felakasztható tűpárnát, mert úgy gondolom, hogy ez igazán praktikus lesz, nem foglalja majd a helyet az asztalon. Őróla többet nem is mondanék, mutatom inkább. Azt hiszem, igazi vintage darab lett... 





Na és végre elkészítettem a régóta tervbe vett varrógép-tűpárnámat is. Bizony, még egy :D .... azt hiszem most már lassan csukott szemmel is szurkálhatom a tűimet, mert mindenhol akad nekik egy párna... :D (Egyébként az ötletet a neten láttam, több blogban is, szerinte irtó jó...)



Őket hoztam most Nektek, remélem szívesen elnézelődtetek... :)

5 megjegyzés:

  1. Szépek lettek! Nekem a vintage szív tetszik legjobban. Nálam évek óta a praktikum lett az úr varrás közben a gombostűknél: a varrógépem fém részére rákerült egy mágnes, arra meg a tűk. Így még böködni sem kell. Na persze nem ilyen szép az biztos, de lehet, hogy a két megoldást kombinálni kellene.

    VálaszTörlés
  2. A csipkés valami csodaszép!!!!! ♥

    VálaszTörlés
  3. Kellemesen????De még mennyire!!!!!a felfüggeszthető tűpárna zseniális ötlet!Eszembe nem jutott volna,ráadásul gyönyörű!Nekem az ollóőrökkel az a bajom,hogy útban vannak nekem.:( Még keresem az ideálisat....A hímzésed viszont mesés!Én is kínlódok most egy xszemes hímzéssel,sajnos nem túl jó a vászon,amire elkezdtem,ajándék lesz.Az eredmény szép,de én kínlódik vele.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!
    Olyan nehezen fogok mostanság neki mindennek és borzalmasan nehézkesen haladok velük, ezért nagyon örülök, hogy azért a végeredményen ez nem látszik...

    Mammka: először nekem is furcsa volt az ollóőr, útban volt, de megszoktam...azért lehet mégis kisebb lenne jobb! Sajnálom, hogy lassan haladsz a hímzéssel-de bizonyára megéri a fáradozást! :) Majd meglesem! :)

    VálaszTörlés