2012. április 27., péntek

Szülinapi készületek

Mutatok még pár apróságot, amik Vince szülinapi partijára készültek.

Bizonyára sokan ismeritek és talán már készítettetek is ilyen szalvéta pompom-ot, amit most mutatok. Én is régóta szemezek vele, de eddig alkalom nem adódott, hogy elkészítsem. Na de most! Az elkészítési leírását én Judit blogján olvastam: ITT.

Először emlékezetből kezdtem neki, így az első picit kevésbé lett pufi, a második szerintem csodaszép (az alsó kicsi), viszont készült egy harmadik is, mert nekem nagyon tetszenek a giga méretűek is (a képen nem annyira látszik, hogy mennyivel nagyobb, mert félig takarásban van). Ennek saját fejemből estem neki és nem is bonyolítottam sokat, egyszerűen tűzőgéppel középen összetűztem a szalvétákat, hisz a közepe úgyse látszik. Viszont arra rá kellett jönnöm, hogy a nagy elbírt volna még szalvétát, hogy még szebb, tömöttebb legyen, így ezt most jótanácsként írom Nektek, ha esetleg kedvet kaptok hozzá. :)

Azért a végeredmény nem lett rossz, szerintem. Ehhez jönnek még majd a világoskék és fehér lufik, amiket szintén ma vettem meg. :)


Készült egy kis minigirland is, szigorúan türkiz anyagból, mert végeredményben arra jutottam, hogy ez a türkizes világoskék és a fehér lesz a parti színe. :) Az asztalon fehér abrosz lesz, amire varrtam egy türkizkék asztali futót középre.
Előkerestem egy bespájzolt ikeás szívószál csomagot, amelyből a kékeket szintén szeretném majd a terítésnél felhasználni.
Na és a kék-fehér pöttyös szalvéta. Tudom-tudom, nem türkiz, de lehetne-e ennek a pöttyös szalvinak ellenállni? Én nem tudok, az tuti! Ennyi változatosság azt hiszem még belefér... :)


5 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Vincét soká-soká egészségben boldogságban!

    jó ám hogy itt vagy :))

    VálaszTörlés
  2. Annyi szeretet van abban ahogy készülsz!!! Képzeld, én gyerekkoromban sokszor készítettem ilyen pompomokat papírzsepiből, aztán tavaly láttam valamelyik blogon, hasonló nagyokat, mint a Tiéd és teljesen meglepődtem, hogy ez valakinek ilyen újdonság! :)) Annyira szépek lettek, és a minigirland anyaga csodaszép!! A szalvéta tökéletes hozzá, kell ennyi játékosság!! :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, lányok, nagyon sokat jelentenek nekem a szavaitok!!!! ;)

    (Nahát, Barbi, Te már akkor is tudtál valamit ezek szerint, én sose csináltam ilyen gyerekként!! :P)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépek ezek a pompomok, annyira mutatósak!
    Jó szülinapozást hétvégére! :)

    VálaszTörlés
  5. boldog szülinapot a szülinaposnak! a pomponok nagyon szépek! a girland is tök jól néz ki, kár, hogy "kiterítve" nem készült róla fotó ide nekünk, hogy megcsodáljuk! :)

    VálaszTörlés