2012. május 6., vasárnap

Valami különleges

Ma valami különlegességet hoztam Nektek. :)

Nagyon régóta rakosgatom már ezeket a kis papírdobozokat, amiket jó ideje kaptam ajándékba és egy párat el is használtam már belőlük. Viszont ezzel az utolsó kettővel különleges tervem volt... a fejemben már készen voltak, az alapanyagok hozzá is jó ideje itt lapultak a dobozaimban, de valahogy nem jutottam oda, hogy elkészítsem őket. Tegnap viszont úgy döntöttem, hogy belevágok! :)

De jöjjön a lényeg! Kis levendulás dobozokat készítettem belőle. Egészen különleges dobozkákat szerettem volna, amit akár ékszertartónak is lehet majd használni. De hogy mégse csak egy üres dobozok legyenek, mindkettő kapott egy levendulavirággal csurig töltött illatos zsákocskát! :)


Ezek igazán kézműves munkák lettek, elég sokat dolgoztam velük. :) 
Kezdve onnan, hogy a dobozokat textillel és textillel+scrapbook papírral vontam be, csipkével és brossal díszítettem őket. Utána megvarrtam a hozzájuk illő zsákocskákat, amiket kidíszítettem gyönggyel, csipkével, ékkővel és nem utolsó sorban órákig fejtettem a levendulavirágokat a szárukról, amivel utána a zsákocskákat teletöltöttem. :)

És akkor jöjjön egy halom kép! :)
Először a rózsaszín-drapp színvariáció:







És íme a fehér:








Bocsánat a picit sok képért... :)

Végezetül pedig fogadjátok kedves Édesanyák szeretettel ezt a szál bazsarózsát a kertemből! :)

Az én szívemben a bazsarózsa különleges helyet foglal el, mert azon túl, hogy imádom, két évvel ezelőtt akkor született a kisfiam, mikor a bazsarózsa nyílott... tudtam jól, hogy akkorra fog megszületni, mikorra nyílik ez a csodás a virág...és így is lett! :)


Kellemes vasárnapot Nektek!

6 megjegyzés:

  1. Csodálatosak a dobozkák(:Gratulálok(:

    VálaszTörlés
  2. Ámulatba ejtőek ezek a finom színek, formák, díszek! Csodaszép mindegyik! :)

    VálaszTörlés
  3. Szépek és különlegesek remek munka.

    VálaszTörlés
  4. Mmmmmmmmm....:-)
    Meg lehet kérdeznem, mivel ragasztottad a textilt a dobozokra? Persze, csak, ha nem műhelytitok...:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!!!
    Kinga: dehogy titok, nekem van egy speckó kartonragasztóm,amit a nyomdákban is használnak, de gondolom másfajta is jó, amelyik nem annyira híg, hogy átáztassa nagyon az anyagot. :)

    VálaszTörlés