2012. augusztus 10., péntek

Bogárkák és miegymás

Még korábban készültek, amiket most mutatok.
Azt nem is tudom, hogy előbb kattantam-e rá ezekre a Tilda bogárkákra vagy a szükség volt hamarabb.

De mondom az elejétől: Vince fiam pár hónapja köztudottan bölcsődés nagyfiú lett és kiderült, ott minden kisgyerek alszik valami otthonról vitt gyömöszölnivalóval... az én fiam viszont itthon rendszeresen egy kisautót vagy kismotort tüntet ki eme megtiszteltetéssel, hogy alvós társul választja az adott éjszakára (azért lakik egy pár mackó is az ágyikóban-de azok nem voltak hajlandók a költözésre). Na de az mégiscsak tarthatatlan volt, hogy épp Vincének ne legyen egy anya által varrt bölcsődés alvósa, így gondoltam egy bogárka éppen jó lesz az én Bogárkámnak. De ha egyik bogárkám kapott ilyet, akkor a másiknak is készült egyúttal...



És aztán meg már nem volt megállás... :)


Ez a bogárka ajándékba készült egy rendelés mellé. 

De mutatom, mik voltak még a csomagban!



Egy előke szett.

És egy csinos body. Az alapja készen vásárolt, a rátétet pedig én készítettem. 



Nagyon kiscsajos, fodros-romantikus...

Az alapötlet innen származik, így ha kedvet kaptok ajánlom Nektek is elkészíteni:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek! Szeretem a munkáidat nézegetni.

    Ha van kedved, gyere játssz velem. :)

    http://kiscsever.blogspot.hu/2012/08/toll-tinta-ceruza.html

    VálaszTörlés